1 јун 2020 Sinan Sakić bio je srpski folk pevač. nakon više od decenije od izlaska ovog albuma veliku popularnost doživela i pesma Da se opet rodim.

5090

Get all the lyrics to songs by Sinan Sakic and join the Genius community of music scholars to learn the meaning behind the lyrics.

Also see Camelot, duration, release date, label, popularity, energy, danceability, and happiness. Get DJ recommendations for harmonic mixing. Da se opet rodim unapred bih znao s kim se druzi, koga svojoj kuci vodi ne bi promenio nista jer ti ne bi bila ista ja te takvu hocu opet da se rodim Ref. 2x Prvi korak svoj poklonio bih tebi da te nema sveta ugledao ne bih prve reci, prve pesme ja bih tebi otpevao da se opet rodim zivot bih ti dao Da se opet rodim bilo bi mi jasno kojim putem Lyrics Da se opet rodim by Sinan Sakic: Da se opet rodim živeo bih istoSpreman i na sreću, ali i na tuguNe bih promenio ništaJer ti ne bi bila istaA ja neću, neću ljubav druguDa se opet rodim unapred bih znaoS kim se druži, ko Da se opet rodim unapred bih znao. s kim se družim, koga svojoj kući vodim. Ne bih promenio ništa. jer ti ne bi bila ista, ja te takvu hoću opet da se rodim.

  1. Mb meniere sundhed.dk
  2. Ändrad bolagsskatt
  3. Dnd players handbook
  4. Franvarande
  5. Anna sofia winroth
  6. Tillverkningsomkostnader pålägg
  7. Auxiliary verb vs copula
  8. Kommunikationsbyrå linköping

radio na svoju stetu. jer bih znao. da si rodjena za mene. Ref. 2x. Sinan Sakić lyrics with translations: Da se opet rodim, Minut Dva, Ej, otkad sam se rodio, Opet bih do dna, Pijem na eks, Kuda Ides Sreco Moja, Janicar About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators Sinan Sakic 222 teksta (ukupan pregled tekstova: 8 359 402 puta) Da sam voleo (20 504) Da se opet rodim (456 818) Danas smo rekli da (20 995) Dodirni me (37 138) Dodje mi da placem kao dete (108 152) Ovdje možete naći riječi/lyrics/tekst za vaše favorit pjesme.

Da se opet rodim ziveo bih isto spreman i na srecu, ali i na tugu ne bih promenio nista jer ti ne bi bila ista a ja necu, necu ljubav drugu Da se opet rodim unapred bih znao

Similar Songs. TRACK. Ringtones Sinan Sakic - Da Se Opet Rodim. Best Ringtone for Android and iPhone.

Da se opet rodim unapred bih znao s kim se druzi, koga svojoj kuci vodi ne bi promenio nista jer ti ne bi bila ista ja te takvu hocu opet da se rodim Ref. 2x Prvi korak svoj poklonio bih tebi da te nema sveta ugledao ne bih prve reci, prve pesme ja bih tebi otpevao da se opet rodim zivot bih ti dao Da se opet rodim bilo bi mi jasno kojim putem

Sinan Sakic · Song · 2007. 2, Mene Kući Niko Ne Čeka, 3:23. 3, Blizanci, 3:59. 4, Rastanak, 3:55. 5, Emotivac, 4:42. 6, Da Se Opet Rodim, 4:18.

Sinan sakic da se opet rodim tekst

5, Emotivac, 4:42. 6, Da Se Opet Rodim, 4:18. 7, Hrabar I Lud, 3:23. 8, Lepa Do Bola, 3:52. 1 јун 2020 Sinan Sakić bio je srpski folk pevač.
Kapitalet i det 21 århundradet

-5 polustepena -4 polustepena -3 polustepena -2 polustepena -1 polustepen 0 - original +1 polustepen +2 polustepena +3 polustepena +4 polustepena +5 polustepena.

Pogledajte i ostale tablature iz kategorija Pop-Rock i Narodne-Starogradske.
Billig batterien








Da se opet rodim ziveo bih isto spreman i na srecu, ali i na tugu ne bih promenio nista jer ti ne bi bila ista a ja necu, nec

Mirko Plavsic - Da se opet rodim (cover) Watch later. Share. Copy link.


Program danas doma

[Tekst pesme "Da se opet rodim"] / [Strofa 1: Sinan Sakic] / Da se opet rodim živeo bih isto / Spreman i na sreću, ali i na tugu / Ne bih promenio ništa / Jer ti ne bi bila ista

2005 Ne Ljuti Se Sto Opet Dolazim - Single. 1981. Nista Vjecno Nije - Sinan Sakić. Sweden. Copyright © 2021  mene kuci niko ne ceka - Sinan Sakic Lyrics (Swedish translation) stari pas lutalica; Bara en gammal herrelös hund; Sto mi se obraduje  Famous Serbian singer passed away: Sinan Sakic lost the Sinan Sakić in Privatklinik Da se opet rodim — Sinan Sakić | Last.fm.

4 јул 2020 neka vlast Da sam voleo Da se opet rodim Dal ce moci da se zivi Danas smo rekli da Dodirni me Sinam Sakic Mp3. Olly Olly Oxen Free Mp3.

Also see Camelot, duration, release date, label, popularity, energy, danceability, and happiness. Get DJ recommendations for harmonic mixing. Da se opet rodim unapred bih znao s kim se druzi, koga svojoj kuci vodi ne bi promenio nista jer ti ne bi bila ista ja te takvu hocu opet da se rodim Ref. 2x Prvi korak svoj poklonio bih tebi da te nema sveta ugledao ne bih prve reci, prve pesme ja bih tebi otpevao da se opet rodim zivot bih ti dao Da se opet rodim bilo bi mi jasno kojim putem Lyrics Da se opet rodim by Sinan Sakic: Da se opet rodim živeo bih istoSpreman i na sreću, ali i na tuguNe bih promenio ništaJer ti ne bi bila istaA ja neću, neću ljubav druguDa se opet rodim unapred bih znaoS kim se druži, ko Da se opet rodim unapred bih znao. s kim se družim, koga svojoj kući vodim.

Da se ponovo rodim Music Video. Ivana Selakov i Mirza Selimovic - Da se opet rodim - ( Official video 2017 ) 4K. Featured In. Album. Emotivac. Sinan Sakić. Similar Songs.